pirmdiena, 2016. gada 18. aprīlis

Kā apvienot veselības problēmas ar suņa audzināšanu

Labdien mīļie bloga lasītāji! 
Sākumā gribu teikt lielu paldies par uzmanību, kuru Jūs veltījāt Reičelai un manam blogam! Tas tiešām ir ļoti svarīgi un motivē mani turpināt rakstīt un dalīties ar jums mūsu piedzīvojumos.
Diemžēl šī nedēļa nebija tik aktīva kā bija plānots. Visus plānus izjauca mana slikta pašsajūta, temperatūra un rezultātā - slimības lapa! Pēdējās nedēļas nebija vieglas- nācās apvienot ļoti daudzas lietas. Un kad jau it kā biju tikusi visam pāri - re...dzīve pateica STOP! Līdz ar to ar Reičelu sanāca darboties mazāk. Vai suns no tā cieta? Nebūt nē. Man liekas, ka viņai pat likās jautrāk, ka es visu laiku esmu mājās kopā ar viņu :) Ar Reičelu ārā pārsvarā gāja vīrs, līdz ar to visas aktivitātes turpinājās. Tāpat man ir sakrājušies daži video no laika, kad vēl jūtos vesela, līdz ar to man būs ko pastāstīt un parādīt.
Pirmkārt, ceturtdien nosvērāmies - Reičelas svars ir 12,2 - tātad + 700 grami pa nedēļu. Uzskatu, ka tas ir ļoti labs rezultāts. Bet vispār barošana un svars ir manu nepārtrauktu uztraukumu pamats - dažreiz man liekas, ka Reičela ir pārāk apaļīga, dažreiz, ka viņa ir pārāk tieva un es pamaz viņu baroju. Pats galvenais, ka šie "dažreiz" var mainīties vienas dienas laikā. Laikam es pa daudz saspringstu :) Vienīgais kam tiešām vajadzētu pievērst vairāk uzmanības ir kalcija daudzums uzturā. Reičelai tagad mainās zobiņi - izkrituši augšējie priekšējie un apakšējie daļēji. Ir jau izauguši ari jaunie, smukie zobiņi, līdz ar to vairāk dodu ēst vistu kakliņus un spārniņus, olu čaumalu un biezpienu. Spriežot pēc viņas izskata un pašsajūtas, uzskatu, ka visa viņai pietiek.
Smaidīga Reičela - apakšējie mazie zobiņi jau gandrīz nomainījušies. Ilkņi vēl turas :)

Nopietns suns. Blakus ir graužamā mantiņa - suņa lielumā.

Šādi mēs guļam :)
  
Kā var redzēt no pirmās bildes vēl pirms manas slimošanas mēs bijām aizgājuši uz jūru :) Tā bija forša pastaiga! Izdevās nofilmēt arī dažus paklausības uzdevumus. Uzreiz gribu atvainoties par kvalitāti - grūti darboties ar suni un filmēt vienlaicīgi!
1. video - ir vienkārši laimīga Reičela - nofilmēta no visām pusēm, savādāk pārāk bieži viņai ir skumjas actiņas bildēs! Kliedējam visas raizes - Reičela ir laimīgs suns! :)


2.video parāda to cik labi Reičela māk izpildīt komandu "guli" un izturēt, ka es paeju kādu gabaliņu tālāk no viņas! Neskatoties uz to, ka es viņu filmēju, līdz ar to mana uzmanība ir novērsta - Reičela pacietīgi guļ un gaida, kad es pienākšu klāt un iedošu viņai gardumiņu!

3.video ir filmēts jau pavisam nesen, kad mana pašsajūta jau uzlabojās un es spēju iziet nelielā pastaigā! Šis jau ir nedaudz sarežģītāks variants mantiņas mešanai un atnešanai atpakaļ. Reičela sēž pie kreisās kājas, kamēr es metu mantiņu. Savukārt Reičela pēc mantiņas skrien tikai pēc komandas - paņem. Mantiņu atnes un atdod rokās. Video ir dažas neprecizitātes komandas izpildē, bet tas ir tādēl, ka filmējot es novēršos no viņas un tas uzreiz ietekmē mūsu darbu. Parasti komandas tiek izpildītas bez kļūdām.
Tas pagaidām viss- diemžēl vairāk aktivitātes veikt neizdevās. Apsolu ātrāk izveseļoties un priecēt jūs ar jauniem stāstiem - tie obligāti būs!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru